tisdag 1 december 2009

Nu börjas det

Nu har det börjat, den underliga ordningen vi ska ha fram till fredag. Jag har inte längre tillträde till halva mitt hus. Detsamma gäller Piff och Puff. Vi står alltså på varsin sida om dörren och är högst missnöjda.
Tack och lov har jag fått gå ut idag, och ska visst få det i morgon bitti med, men sedan blir det inlåsning från eftermiddagen. Allt bara för att jag ska bli nog kissnödig för att kissa i en nästan tom låda på torsdag. *tar med tassen för pannan* Det är inte klokt vad man får finna sig i mycket okattvärdigt.
Och dessutom är det kallt där ute. Fyjam.

7 kommentarer:

  1. Vad är det egentligen som händer i ditt innerevir, Gustav? Du skriver så otäckt att pälsen reser sig på en...

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles matt i morrhåren när jag hör vad du jamar. Jag förstår att du känner dig missnöjd och kanske lite kränkt också. Fy vilken förnedring för en utekatt som dig. *tröstartass*

    SvaraRadera
  3. Ja usch vad besvärligt, du ska veta att vi tänker jättemycket på dig. Hoppas att matte och husse är lika mycket med er och inte glömmer bort någon. Tasskram

    SvaraRadera
  4. IMMA: Otäckt va' ordet. Matte säger att det måste bli så här när hon ska mäta hur mycket jag dricker i tre dagar. Annars har vi ju gemensamt vatten alla tre. Suck, suck.

    SIPPO: Mmm. Det mest förnedrande är att matte sover i Piffs och Puffs del. Jag kommer vara HELT ENSAM. Fy vad trist. Tassen!

    DUI och DECO: Husse är inte hemma den här veckan, och inte blir det så bra som du förstår av vad jag skrev till Sippo. Längtar till fredag eftermiddag när allt det här är över.

    SvaraRadera
  5. Vad är det jag läser?! Ska din människa sova hos P:na???!!! Lite hyfs, vett och medlidande med dej borde hon visa och åtminstone sova hos dig!! *suck* vilken orättvis behandling du blir utsatt för

    SvaraRadera
  6. Ja, dom har placerat sängkammaren helt fel i mitt hus. Förresten kunde hon gott sova i soffan hos mig i stället. Det är verkligen orättvist.

    SvaraRadera
  7. Nämen Gustav. Åh.. lider med dig. Vi får hoppas att den här hemska veckan går riktigt fort! Kanske bäst att kissa i den där lådan och få det överstökat någon gång!

    Medlidande tassar!

    SvaraRadera