onsdag 2 december 2009

Tråk, tråk

Jam, vad ska jag tassa ner om den här dagen? Har inte så mycket nytt att rapportera. Som hos er andra, har jag också haft litet vitt på allting. Plus att det var alldeles för kallt för min päls i morse. Både Piff och jag rusade in när matte öppnade dörren efter att vi varit ute bara en kort stund. Sedan försökte matte lura ut mig en massa gånger, men det gick jag inte på.

Borde väl ha passat på, för nu har jag hört att det blir utegångsförbud i morgon tills jag kissat i lådan. Om jag nu gör det. Gustav lovar ingenting bestämt...

4 kommentarer:

  1. Pälsuppgradering krävs! Vi håller tassarna för att det går bra imorgon. Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Uppgraderade själv till Fluff 1.0 för att inte frysa svansen av mig. Måste du göra DET i lådan? Kan du liksom inte "råka" träffa i mattes skor eller nåt?

    SvaraRadera
  3. Det är helt klart uppgradering av pälsfluff som gäller nu. Börjar så smått med 0.5.

    Lyckat till med lådkisset utan sand. Skall tänka på dej. Själv vill ja ha en dm sand i lådan för att vara nöjd.

    SvaraRadera
  4. Gustav har Piff & Puff börjat extraknäcka?

    http://www.kvp.se/nyheter/1.1801350/puff-ska-satta-piff-pa-tillvaron-for-de-gamla

    SvaraRadera