tisdag 20 oktober 2009

Urtrist


Vad annat kan man göra???



Tråkigt, tråkigare, tråkigast. Har absolut ingenting att göra mer än att äta och sova. Hör nog att Piff får komma ut hela tiden. För mig är det totalt obegripligt varför inte jag också får gå ut. I morse tassade jag omkring och surade och jamade mina känslor för matte. Inte hjälpte det. Tvärtom misshandlar hon mig flera gånger om dagen med att trycka blöta tussar där jag har ont.

Nä, jag tror jag får göra en paus i bloggandet några dagar, för vad kattsingen ska jag skriva? Äter, sover, äter, sover, äter, sover osv osv osv. Hur kul är det???

Så fort det händer åtminstone något mer återkommer jag.

10 kommentarer:

  1. M-m-men hallå?! Du får inte ge upp kompis, häng inte med morrisarna. Tänk om jag blir intervjuad eller vad det heter, då ska jag minsann jama om Katten Gustav som fick mig att börja blogga. Då kan du ju inte hänga morrhår heller.

    SvaraRadera
  2. Nejdå jam jam ska blogga igen så fort det händer nåt mer än bara sova och äta. Då tassar jag iväg till datorn för nya rapporter. Men just nu händer det INGENTING.
    *lugnande tass*

    SvaraRadera
  3. Skönt, blev lite orolig att du skulle hänga upp tangentbordet, om man så jamar. *pust*

    SvaraRadera
  4. Skickar några uppmuntrande nosbuffar. Ta du och vila och hämta nya inspirerande krafter. Du får tänka att din människa gör dej ju friskare med dom där äckeltussarna. Ju fortare får du komma ut*tass* kompis

    SvaraRadera
  5. SIPPO: Nä, inte kan jag sluta jama med dig!
    *kompistass*

    MAYA: Att vila är min huvudsakliga sysselsättning så jag ska väl bli jättestark. Men äckeltussarna...försöker vara snäll och tålmodig...men varför måste hon hålla på så LÄNGE? *nosbuff*

    SvaraRadera
  6. Häng inte morrhår, du ska se att det blir bättre ganska fort. Klart att det är trist att vara inne när du är van utekatt. Jaga Piff och Puff så det blir lite livat.(En och annan Dentabits kan göra livet lite lättare också) Uppmuntringsbuffar

    SvaraRadera
  7. Trist är bara förnamnet...att jaga Piff och Puff måste jag jama var ett rätt dåligt förslag. Har jag inte fått nog med sår? Dom blir ju som värsta monsterkatten när jag skojar litet. Nä, bäst att hålla sig på mattan. Men Dentabits, det var ett BRA förslag...ska genast jama det till matte. Tassen!

    SvaraRadera
  8. kom igen ju Gustisen!
    ryck upp dig i morrhåren,inte hänga svans nu...ta och bit nån i en tass eller en tå ska du se att det blir liv i luckan
    /tassen på`re

    SvaraRadera
  9. Vi menade att ni skulle busa lite inte bitas och klösas..Tassen

    SvaraRadera
  10. Kom igen nu Gurra!! Vi tycker inte du är trist bara för att du tycker att det är trist. Dessutom vill vi ju veta om de blöta tussarna och munsprutet gör någon nytta!

    SvaraRadera