tisdag 27 oktober 2009

Man är väl en tuffing


Kanske bäst att avvika nu...

Vill bara demonstrera hur modig jag är. Ser ni närheten till det brummande sugmonstret? Måste också påjama att den är igång! Inte förrän den är så här nära finner jag för gott att förflytta mig till köket. Med tiden har jag kommit på att den faktiskt inte utgör något större hot.
Piff och Puff flyr för sina liv när den börjar låta. I alla fall tror de att deras liv är i fara. Det gör inte jag längre. Åtminstone är jag nästan säker på det. Men, det är klart, det är bäst att gardera sig. Bara utifall att..... 

5 kommentarer:

  1. Vad du är MODIG! så där nära vågar inte vi vara...matte brukar vara snäll och stänga av så vi hinner flytta på oss. BRRR snabeldraken är INTE kul. Tasskramar

    SvaraRadera
  2. Du är en riktig tuffing du. Det är inte alla katter som vågar sig så nära en snabeldrake. *ryser* Jag vill minnas att jag faktiskt brukade starta den när jag var ungkatt, men det har jag nog förträngt.
    Men jag måste jama att jag är verkligen imponerad av ditt mod!
    *beundrartass*

    SvaraRadera
  3. oj va modig du är..själva brukar vi förflytta oss till ett annat rum när snabeldraken är igång...du är modig du..

    SvaraRadera
  4. Gu, va du ä MODIG Gustav! Själv flyr jag fältet när sugdraken är på frammarsch så att jama. Jag litar INTE på sugdraken sedan den försökte sno min fina vita päls när jag var liten!

    SvaraRadera
  5. DUI och DECO: Matte brukar börja i ett rum där Piff och Puff inte är så dom hinner till sina gömställen. Har förstått att det är rätt ovanligt att stanna kvar som jag gör.
    SIPPO: Startade du den?? Men...det är ju ÄNNU modigare! Så långt kommer nog aldrig jag.
    KATTLIV: Mmmmm...litet grann kanske...
    MAYA: Det måste jag jama, att om den försökt sno min päls, då hade jag också flytt. Min drake är nog snällare än din!

    SvaraRadera