onsdag 20 januari 2010

Inredningstips


Sådärja, nu blir det mycket snyggare!

Jag upptäckte att mattan i halldelen av kontoret var fellagd. Den låg alltså under den där mattan de torkar av sina skor på. Kom på att det såg alldeles för ordinärt och trist ut, och beslutsamt tog jag genast itu med uppgiften att förändra. Provade flera olika sätt att lägga mattan på innan jag blev nöjd.

Tycker det blev riktigt piffigt med en flik som glatt sticker upp i ena hörnet. Allt måste väl inte vara slätstruket och vanligt. Eller hur?

6 kommentarer:

  1. Du borde bli sån där inredningsgörare vad det nu heter! Jama om sinne för stil! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Vilket öga för detaljer du har. *imponerad* Hoppas dina människor är mer förstående än min husse. Han mumlar bara att han snavar på mattflikarna. Skulle det vara mitt fel?!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju oerhört mycket snyggar efter din ändring av mattan. Det låg ju helt fel innan.

    SvaraRadera
  4. DUI och DECO: Inredningsgörare ska bli nästa jobb när jag tröttnat på väktarjobbet! Buff!

    SIPPO: Nädu, det är lika illa här. Med samma argument som din husse använder har matte nu lagt tillbaka allt lika trist igen. *suck*

    KATTSON: Precis! Men det tar tid för en konstnär att bli uppskattad på hemmaplan...

    SvaraRadera
  5. Åh Gustav så fint det blev! Trista tvåbeningar du har som inte uppskattar din stilsäkerhet!

    Tass!

    SvaraRadera
  6. Åh, tackar tackar för berömmet! Det är väl så att man inte kan begära för mycket av dom som varken ser eller hör så bra. Tassen!

    SvaraRadera