torsdag 3 september 2009

Perfekt, förutom.....

Nu kan man tassa alldeles som vanligt i trappan. Vi slipper balansera på kanterna. Jag gillar jättemycket att ligga högst upp och spana. Tyvärr säger matte att min utsikt kommer begränsas, för det ska visst sättas dit en massa brädor på sidorna. Så dumt och onödigt! Enligt min mening är det alldeles perfekt nu.
Ja, förutom det lilla orosmomentet som syns bakom mig på bilden. Jag känner mig inte helt säker på hennes avsikter. Hon är så himla nosig av sig. Och så det där fuskiga, att hon ska lukta och lukta på mig, medan jag aldrig får minsta lilla luktförsök på henne utan att det blir stor kalabalik. Det är okamkattligt, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Våra människor är verkligen knasiga. Varför ska jämt VÅRA platser bli sabbade? Ingen rättvisa alls för oss. *fnyser*
    Nästa gång du blir nosad på, då tar du högertassen bakom hennes vänstra öra och så kopplar du ett svanskast på henne. Hm, husse brukar inte heller få lukta på tjejer. Underligt.

    SvaraRadera
  2. Han kanske har provat det där med högern bakom örat???

    SvaraRadera