fredag 28 augusti 2009

Jag förstår inget

Hur ska man tolka detta??? Här fanns förut en trappa. Åtminstone var det någonting man kunde tassa ner för, steg efter steg. Så kom det en tvåbening och tog bort allltihop. Sedan började han väsnas, så jag kunde inte vara på den sidan huset.
Nu ser det ut så här. Vad är meningen? Jag för min del tycker att det är en klar försämring som skett. Visserligen har jag fått en stor platta utanför dörren som är jätteskön att vila på. Men trappstegen? Är de inte litet väl svårtassade?
Annars har jag det riktigt bra just nu. Går in och hälsar på matte bara ibland. Mest för att fylla upp i magen. Tänk om det kunde vara så här alla dagar. Över helgen fortsätter det nog i alla fall. Önskar alla mina kompisar en riktigt god och smaskig helg. Tassar mer på måndag!

4 kommentarer:

  1. Ytterst underligt. Sprang det inte runt massa folk förra året och snodde trappor? Dom har kanske kommit tillbaka för att sno resten. Bäst att du aktar svanstippen.
    *tass*

    SvaraRadera
  2. Ja, min favvotrappa bara slogs sönder. Den som jag alltid brukade spana ifrån. Tänk om det är trappnappare i farten?! Får vakta dom trappor jag har kvar litet extra. *tass!*

    SvaraRadera
  3. Dom är verkligen opålitliga dom där tvåbeningarna. Förstår dej precis. här händer det saker oxå. Dom gräver upp en massa på baksidan, så jag tassar inte dit numera

    SvaraRadera
  4. Jamså, det är lika hos dig?? Det är inte klokt hur dom kan förstöra. VÅRA gropar märks knappt. Dom skulle ha oss som förebilder, vilken värld vi skulle få!

    SvaraRadera