fredag 3 juli 2009

Meditation

Ja, jag veet...inte ligga under bilen...men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag ligger ju så jätteskönt...jaam vad trött jag är... Någon som kommer? Jaså...bara Piff...orkar inte hälsa på henne. Förresten sågs vi ju igår... Hörru Gustav...ska vi hitta på nåt? Fast du får inte jaga mig... Ingen reaktion från den slöhögen... passar väl på att idka litet klovård... Jam vad skööönt jag ligger här...tror jag ska meditera en stund...orkar faktiskt inte bry mig om nånting...va' mjausigt gott jag har det....zzzzzz Vikken tråk-Pelle...bara ligga där när världen är till för att upptäckas... Ha en skön helg, antingen ni ska slappa eller upptäcka....vi tassas på måndag!

4 kommentarer:

  1. Skönt att ni jamar med varandra i alla fall. Fast du får nog lära lilla fröken att det är kul att jaga varandra. Fast jag vet hur du känner dig kompis, har ju själv en ungkatt att stå ut med. Tassa lugnt båda två och ha en mjaoumysig helg.
    *dubbeltass*

    SvaraRadera
  2. Vi jamas ganska bra med varann tycker jag. Beträffande jagandet får jag väl betänka att jag faktiskt är nästan dubbelt så stor, så jag får väl ha litet tålamod med henne. *kompistass!*

    SvaraRadera
  3. Eftersom min knäppa mamma inte släpper ut mina ungar än, har jag börjat träna dom lite inne. Vi jagar varandra fram och tillbaka genom lägenheten. Fyra hoppande studsande katter. Mamma verkar inte njuta av det lika mycket som jag. Men hon får väl skylla sig själv som inte låter mig ta ut småttingarna.
    Du kanske skulle ha tränat Piff lite inomhus också. Innan hon började gå ut.

    SvaraRadera
  4. Ja, det är synd att jag inte kunnat träna Piff litet. Man kan inte jama hon varit särskilt träningsmotiverad.
    Dina ungar får säkert en alldeles perfekt träning! Tass!

    SvaraRadera